Koszulka damska z nadrukiem Orła 1 czarna
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
Koszulka damska premium z wizerunkiem wspaniałego Orła na fantazyjnym tle.
Parametry koszulki:
- Materiał: 100% bawełna Ring-spun
- Gramatura: 185 g/m2
- Kolor: Czarny
- Ściągacz wokół szyi
- Taśma wzmacniająca na karku i ramionach
- Podwójne szwy przy rękawach i u dołu koszulki
- Certyfikat OEKO-TEX Standard 100 - Bezpieczne dla zdrowia produkty wolne od szkodliwych substancji chemicznych
- Certyfikat Sedex - Przyznawany firmom utrzymującym wysokie standardy etyczne w swoim łańcuchu dostaw
- Certyfikat WRAP - Potwierdzający przestrzeganie standardów etycznych i społecznych w zakresie produkcji zapewniając m.in. bezpieczne, legalne, humanitarne i etyczne miejsce pracy.
- Certyfikat Oekotex Eco Passport - Zapewniający bezpieczeństwo przed szkodliwymi substancjami chemicznymi i dbałość o środowisko.
Technologia nadruku DTF, gwarantująca przepiękne i bogate barwy i wyjątkową wytrzymałość. Zamawiane nadruki sądrukowane przy wykorzystaniu tuszów pigmentowych posiadającyh certyfikat Oekotex Eco Passport, gwarantujący bezpieczeństwo i zapewniający dbałość o ekologię.
Tabela rozmiarów
XL | L | M | S | ||
Wysokość - A (cm) | 71 | 69 | 66 | 65 | |
Szerokość klatki piersiowej - B (cm) | 59 | 54 | 49 | 44 | |
Długość rękawa - C (cm) | 40 | 37 | 36 | 34 |
Informacje dodatkowe
Prezentowane zdjęcia są poglądowe, a rzeczywisty wygląd docelowego produktu może się nieznacznie różnić, głównie w aspekcie wymiaru grafik i intensywności barw, na które mogą wpływać np. rozmiar koszulki lub również ustawienia wyświetlacza. Wymiary grafiki to 28 x 28 cm.
Dane techniczne
Płeć | Kobieta |
Kolor koszulki | Czarny |
Skład | 100% bawełna ring-spun |
Gramatura | 185 g/m2 |
Wzór | Orły |
Wskazówki pielęgnacyjne | Pranie do 30°C, Nie prasować obszaru zadruku, nie wirować lub wirować do 600 obr/min, Nie suszyć w suszarkach automatycznych, Wybielanie bez dodatku chloru, Nie czyścić chemicznie |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.